Fika i veckan?

Så har man klarat av en helg full med kalas och lussefirande, härligt.
Barnen har inte uppträtt som lucia eller stjärngosse, men ett par tomtedräkter och en pepparkaksklänning lyckades jag skrapa fram. Dräkterna har gått varma nu i flara dagar och de har fyllt sin funktion.
Vi har dock inte hunnit med många lussebullar, det har ju varit så mycket annat kalas-nyttigt.

Igår satte jag barnen vid tvn kl 20 för att se på lucia.
Barnen var inte så jätteimponerade.
Efter första låten sa Elin: hur länge ska de sjunga?
Men de fick i alle fall se ett riktigt luciatåg, det är huvudsaken.
Melissa var nöjd över att se att hon fått till luciahållningen och gick fram och tillbaka i rummet med händerna emot varandra ett tag.

I morgon ska jag lämna över den lilla barnfacklan till deras far, så ser jag nissarna på fredag igen.
Det blir tomt å tyst här.
Kanske du vill komma över på en fika? Jag har några timmar att förspilla här :D

Kram/ Linda


Jag ser visst lite sliten ut efter helgens bravader, jag kan bara tacka för att mensen gick över.
Nu blir allt snart bättre ;-)


Kommentarer
Postat av: ROXY

aww, de är som jag då ungegfär, har svårt att sova typ varannan dag :/

jobbigt.

äter du nått för de?



hehe, nej jag har bara kollat på en sålänge, men de är bra ännu :D

2008-12-15 @ 08:58:20
URL: http://legoliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0