Sköna söndag

I dag mår jag bra.
Det är söndag och jag mår bra.
Till frukost åt jag en av mina vanliga frukostar, kesella med kanel och äpple.
Till det hade jag färskpressad apelsinjuice och en skiva mango.
Någon som har bra recept med mango? Jag har hört att den ska vara god i tex sallad.





All snö som kom ligger fortfarande kvar, termometern har visat på minus idag.
Det är så härligt med sådana här fina vinterdagar med snö och sol.
Jag passade på att ta mig en promenad i trakterna.
Med musik i öronen kunde jag inte låta bli att jogga lite. Jag funderar över om det inte var så att jag till och med gillade det? Reggae är en bra musik för ändamålet.

Jag gjorde en till bra sak, jag skrev min nya CV!
Jag hoppas på att få ett jobb på ett nytt ställe, tillsammans med en vän som ska hjälpa mig.
Han känner en som jobbar där.
Mitt nuvarande jobb är slut på fredag. Då ska vi också äta julbort och ha lite fest.
Jag ska ha en jättefin grå klänning som jag har köpt, jag kanske kan få en bild på den att sätta upp här senare.

Nu ska jag se slutet på ensam mamma söker, visst är väl Anette och Rickard bland det finaste som skådats.
Vilken fullträff!

Ha en skön kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0