Kul med frisör besök

Dagen på jobbet gick otroligt snabbt.
Snön är fortfarande kvar och det kommer mera.
En truck fick sladd när den skulle köra in, såg lite lustigt ut.
Något som inte var lika lustigt var att de på jobbet måste minska ner till halva personalstyrkan.
Vad är det som händer i sverige!?

Men vi blir som sagt kvar till julbordet på fredag, ska bli kul.
Jag tror att jag har hela outfiten ordnad, till och med skor.
Ett par boots liknande, jättefina.

När jag var på marieberg och kikade runt så passade jag på att klippa mig. Det blev väldigt speciellt.
Jag beskrev så gott jag kunde hur jag ville ha det, det blev nästan precis som jag ville.
Det är kortare på sidorna, längre i mitten och allra längst där bak i nacken.
Jag kan ha håret på alla möjliga sätt nu, kul.
Det är tråkigt att bara ha långt hår som växer och är ivägen.


tog en bild när jag provade lite kläder inför fredan, så här ser håret ut nu.



Efter shopping turen så passade jag på att sola och simma lite på mitt gym, det var härligt.
Jag var på så bra humör när jag kom hem att jag började baka.
Där tog flytet slut, jag glömde ha i smöret i mina muffins..
när jag tog ut muffinsen ur ugnen fick jag syn på det i kastrullen där det hade smält.
Då blir man lite trött.
Jag får fortsätta med det hela i morgon.

På onsdag kommer barnen hem, då ska vi baka tårta, kul.
Barnen kanske kan göra marsipanfigurer att sätta på.
I morgon måste jag hitta presenterna åt gabriel. Han ska få en arbetsbänk av mig. En sådan med lite plastverktyg å andra tillbehör. Tycker den ser mycket kul ut.
Jag ska också gå på jakt efter nya piercingsmycken, kanske jag kommer till en tatuerare till slut :-D

Ha en fin natt/ Linda


Kommentarer
Postat av: Katarina

Blev faktist bra på dig. Du blev snygg i kläderna med.

2008-12-12 @ 18:47:47
URL: http://snobbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0