Besöka arbetsförmedling

Nu ska jag snart till arbetsförmedlingen...

Vet inte vad jag ska säga till dem idag.
Jag vet inte riktigt varför jag blivit kallad heller, men det ska väl bara vara så lite då och då.
Den industriella krisen verkar ju inte över ännu, långt därifrån.

Svårt att söka jobb som snickare nu när jag inte utövat konsten sedan april förra året.
Finns inte många jobb jag kan ta i huvud taget.
Jag sökte ett jobb som snickare, sedan fanns det jobb som provsågare i betong?
Jag ska säga till dem på arbetsförmedlingen att jag har svårt att söka jobb också när jobbtitlarna är från rymden någonstans, ibland har jag ingen aning om vad det kan vara för jobb.

Efter arbetsförmedlingen åker jag och simmar, gjorde det igår med.
Det är skönt att passa på medans man kan, blev lite dåligt med det under alla helger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötis!

2009-01-13 @ 21:49:06
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Sussi

Arbetsförmrdlingen .... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Hoppas det gick bra!! KRAM

2009-01-18 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0