Fri igen

Nej ingen träff idag.
Men det känns bra ändå.

Jag tycker det är rätt skönt att vara själv.
Jag måste nog vara det ett tag till och ta reda på lite mer om livet innan jag går vidare.

Det är ju ändå konstiga människor som går lösa måste jag säga,
sådana som föreslår att man ska träffas och sedan inte hör av sig.

I morgon blir det i alle fall en kul dag.
Frukost med en kusin i stan och middag med en kompis på eftermiddagen.
Det är härligt med familjen och vännerna...

Kram på er allihop!




Kommentarer
Postat av: Lotta

JA du vissa är konstiga men det är ju inget att ha då! kram

2009-01-15 @ 11:11:04
Postat av: Mandy

Hej sötis! så ni träffades inte*? Kram på dig. försök börja på opus du oxå.



kram

2009-01-15 @ 14:01:20
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag har flera kompisar som dejtat och funnit kärleken på dejtingsajter. Men jag har förstått att man ska vara kräsen och försiktig. Träffas på neutral mark och inte så snabbt, utan hålla lite kontakt ett tag innan man ses.... Jag önskar dig lycka till!! Kärleken finns där ute nån stans.... bara man inte har för bråttom, precis som du skriver :) KRAMEN

2009-01-18 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0