tamagotchi kärlek

Det finns så mycket mer att tillägga än det jag skriver här.
Det är svårt att skriva de dagar då huvudet är så fullt.
Mycket som man tänker är liksom inte lämpligt att göra allmänt känt.

Men i eftermiddag var det tänkt att jag ska träffa en kille som jag fått kontakt med via en dejtingsajt.
Vi har talat om att träffas efter han har slutat jobba idag, att vi skulle ta en fika.
Nu vet jag inte om det blir av, jag har inte hört av honom idag och vi har inte bestämt tid eller plats.
Jag skickade ett sms igår kväll och jag har ringt ett par gånger under dagen, får se hur det blir.

Det är detta som är det tråkiga med att lära känna nya människor, man känner dem helt enkelt inte.
Man vet inte om den personen man pratar med är en sådan som kommer att sluta höra av sig när det inte passar längre. Men jag antar att risken är större då kontakten har skett via telefon eller internet, då människan man pratar med inte känns riktigt verklig utan mera som en tamagotchi.

Nu vet jag ju inte om denna killen som föreslog att vi skulle träffas ser mig som en sådan eller om han bara är mycket upptagen idag. Det återstår väl att se.

Hör jag ingenting under dagen så kan jag ju trösta mig med att jag slipper vara nervös och att jag har en simhall att gå till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0