inte ensam

Nu så ligger de tre små grisarna i sina sängarna å ska sova.
Det känns så mycket bättre bara de kommer hem igen.
Nu ska de sova hos mig i en vecka, det känns skönt att vi ska börja gå helt efter vårat nya schema.
Det är ju så mycket lättare att sova när jag kan tänka goda tankar om barnen innan.

En kille i gbg tyckte jag borde åka till honom när jag är barnledig nästa gång.
Han ska ta hand om mig säger han, jag kan behöva en latino.. haha.
Nej det blir det ingenting av, jag åker inte 30 mil till någon jag inte vet vem det är.
Jag har det så bra här.

Man klarar sig bra utan karl, bara det att man kan bli lite tom i hjärtat ibland.
Men idag är allt bättre.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja passa dig för det!! Bättre att komma på fötter och hitta sitt eget "måbra rum" i själen innan man blandar in nån annan i sutt liv igen. Det blir gärna fel om man har för bråttom. ;) KRAM /S

2009-01-04 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0