Kaninen har återvänt


Gabriel kom springandes in i rummet, han slänger runt något i luften som jag inte hinner uppfatta.
Niinen! skriker han, då ser jag.
Den är tillbaka, den lilla kaninen som är det enda som Gabriel vill sova med är funnen
Två månader var den i alle fall borta, vad märkligt sånt där kan vara..

När Gabriel märkt att han fått min uppmärksamhet så sprang han in i sitt rum å slet upp täcket.
Där får han upp elefanten som han fått som substitut i julklapp å lade varsamt dit kaninen.

Kvällen innan hade Elin ojat sig över att hon var den ende som inte hade något som spelade,
så jag föreslog att han kunde ge elefanten till Elin, det hade han ingenting emot.

Elefanten är mycket uppskattad av storasyrran som har döpt den till Jenny.
Nu konstaterar Elin att alla syskonen har varsitt gosedjur som spelar,
kvällarna framöver kommer att vara lugna och harmoniska :)





Det finns bara ett gosedjur för Gabriel





Vi är så lyckliga tillsammans ;)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken lycka!! Jag hade också en kanin när jag var liten... Kalle kanin. skrattar

2009-01-07 @ 23:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0