Ögon torra


Så infann sig tomheten tillslut.
Den är som är så tydlig när man innan varit fylld,
fylld upp i halsen av sorg, svek, misstro och ilska.

Jag längtade efter tomheten och jag fann den.
I den fullständiga tomheten kommer inga känslor in.
Jag låter glädjen och kärleken stå utanför med de andra,
Jag släpper inte in dem ännu, jag behöver dem senare.

Nu vill jag vila, jag behöver dig stillhet.
Jag behöver dig tomhet och likgiltighet, svep in mig i din dimma.
Låt mig gå in i dig och förlora mig.

Ögon torra..

Kommentarer
Postat av: E

Vad vackert skrivit. Hahahha ja, man får ju givetvis äta då man själv vill men man har ju knappt svalt julmaten,må väl

2009-01-04 @ 20:46:28
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag tror det bor en poet i dig!! Fint skrivet!! KRAM /S

2009-01-04 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0