Kaffe i lekparken igen

Tack så mycket till er som skriver kommentarer!
Det gör så otroligt mycket, blir glad :)

Helgen har varit bra och vädret har ju varit kanon :)
I lördags bryggde jag mig en termos med kaffe och följde med barnen ut på gården.
Det var ca 2 plus ute, så jag satt på en tjock sittdyna med min bok och mitt kaffe.
Barnen hade jättekul i lekparken.
Sandleksakerna tog sig inte igenom den stelfrusna sanden, men små pinnar kunde rita i snön.

Vad härligt det är med ett litet smakprov av friheten som kommer inom kort.
Att dra med sig en hög med prylar och bara vara ute en hel dag.

Gabriel tog sig till lekparken på sin sparkbil, efter ett tag lämnade han tillbaka bilen och kom med en liten gräsklippare ifrån uteplatsen. Han hade inga problem med att roa sig.



Kaffetermosen står framme för första gången i år :)
Nu måste jag bara hitta mig nya kaffegrannar.





Gabriel åker en repa på sitt åk, en tankfull förare bakom ratten.





Melissa försöker ta sig in i isen, får sig snö så det räcker till en snökaka :)





Allt går att rita i, på eller med, Elin har skaparglädje.





Skaparglädje 1





Skaparglädje 2


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hon har ärvt mors talang och intresse för att skapa verkar det som, härligt. Ja visst är det mysigt med en fika ute, och om solen värmer är det ju givetvis ännu mysigare, men den tiden kommer ju snart, så HÅLL UT!! Kram

2009-01-19 @ 21:49:55
Postat av: Daniel

Fina skapelser :) hälsa och krama dem från morbror Daniel och ha en fin vistelse på västkusten.

2009-01-20 @ 18:43:45
Postat av: Katarina

Vad skoj att niu är ute mycket.



Men du har väl kaffe grannar?

2009-01-24 @ 13:28:30
URL: http://snobbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0