Ingen fönsterputsare :(

Det blir inte alltid som man vill.
Nu har bilen varit obrukbar i mera än två veckor, den kommer antagligen att vara så i två veckor till.
Detta blev droppen som fick bägaren att rinna över för mitt jobbande.
Det har varit så fullt upp på sista tiden att jag inte fått till det med jobbet.
Jag har haft flytt, flyttstädning och inskolning på dagis m,m.

Allt är så rörigt och så mycket att hålla reda på, jag har fortfarande bara kontrakt på mina första 2 månader som jag jobbade. Nu jobbar jag två dagar till, sen är det slut för mig för den här gången.


Nu sitter jag o försöker nysta upp all röran som jag skjutit upp att reda ut så länge.
Högar med kvitton o pengar som jag inte visste hur man skulle bokföra till en början, sen fick jag ingen rutin på det.
Jag börjar se ljuset i kvittodjungeln, sen ska alla pengar in på banken och jag hoppas mina chefer ska bli nöjda.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0