Väder

Idag var det rätt skönt på jobbet, inget regn och inget solsting :D
Jättehärligt väder faktiskt, nog sagt om vädret... vi svenskar pratar allderles för mycket väder.

Det kändes som att jag fick en del gjort under dagen och att jag kunde slappna av för en gångs skull.
De i butikerna är alltid nöjda över att man dyker upp, så på det viset är det ju ett tacksamt jobb.
I morgon åker jag åt Laxåhållet för att putsa en villa, en lägenhet och en mack.
På onsdag blir jag nog klar med putsningen av veckans butiker.
Det blir bra om jag får bli hemma torsdag och fredag, skönt för barnen att vara hemma ifrån sommardagiset i sånt fall.

I helgen ska barnen vara hos sin pappa och jag får hem dem på söndag igen.
Jag hoppas jag kan passa på att träffa älsklingen vars son är bortrest i ett par veckor.
Vad ska vi hitta på utan våra barn gubben??
:D

På söndag tar jag och mamma med oss barnen till Vadstena för lite campingliv, det blir skönt att komma bort ett par nätter, blir lite minisemester.
Mamma har fixat någon slags villavagn som vi ska sova i, hoppas på fint väder... nu var vi där igen, väder!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0