Minisemester

Igår kom vi hem efter våran semesterresa till Vadstena.
Jag o barna var helt slut, men jag fick vänta till klockan var 22 innan de somnade.

I söndags vid 12 åkte vi iväg, stannade och åt lite pizza i Askersund innan vi åkte till Vätterviksbadens camping.
Det regnade under resan, men framåt kvällenm blev det uppehåll..
Barnen fick på sig regnkläder o vi gick en strandpromenad, barnen ville känna på vattnet.
Det var hur mysigt som helst








Dagen efter så var det fint väder, men fortfarande lite småfriskt i luften.
Det var lagom för att åka in till Vadstena för o kika runt lite.
Vi gick o kikade på båtar o på slottet, sedan blev det lite frukt o saft vid vattnet.








Sen blev det en sväng till en lekpark innan vi åkte till Campingen för lunch.
Eftermiddagen var varmare o barnen fick på sig baddräkter, härliga sol.




Det var ett par härliga dagar som vi hade tillsammans, jag, mor o barnen.
Jag är så glad att mamma bjöd med oss på detta, gör sådan stor skillnad att få komma iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0