Budget

Nu är det inte så långt kvar av tiden innan kvällens "Lyxfällan" som jag ska se.
Tycker det ändå är intressant att se på hur människorna som en gång satt sig i klistret tar sig ur det på något vis.

Det känns också aktuellt för att älsklingen och jag försöker föra budget med kategorier, lite som i programmet.
Vi är fortfarande på våran första månad, så vi får se hur det stämmer på slutet.
Tanken är att vi ska kunna se lite granna på vart pengarna går och försöka att spara mera till framtiden.
Vi tycker faktiskt att det är rätt kul att hålla koll på allt, jag tycker det känns rätt så skönt.

Det kan dock tyvärr vara rätt svårt att hålla någon slags budget över jul, så vi får se hur vi ska kunna lösa det.




Jag får uppdatera karlen min om hur programmet var sedan, han jobbar ikväll och drar hem mera pengar till sparandet.. hihi

Kommentarer
Postat av: Din Man

Budget är kul, trevligt med pengar till jul, ingen kan säga att du är ful.

2009-11-19 @ 22:23:31
Postat av: Linda

Haha... knasbert :D

2009-11-20 @ 07:09:54
URL: http://foradreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0