Det ska bli en stor och mysig filt

Nu är alla delar till filten som jag stickar färdiga.
Att virka dit kanterna på lapperna och sy ihop dem är nog igentligen det största jobbet.
Igentligen kanske det inte tar den mesta tiden, men det är inte lika roligt.


 
Tur att man börjar se resultatet nu i alle fall, det är ju en liten morot.



Jag funderar på att klä baksidan med fleecetyg, men det får jag se hur det blir.
Det blir nog fint utan med, lite charmiga avigstygn bara.



Två rader till ska jag väl kunna sy dit, sedan ska jag komma på en kant till arbetet.
Snart är ni välkomna över för att dricka en varm kopp te och mysa under filten.

Kommentarer
Postat av: Din Man

Det ser jag fram mot...att mysa under filten.

2009-11-27 @ 13:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0