Stickar

Det är så mysigt nu när jag kommit igång med att sticka igen.
Det är bara synd att man inte kan sticka allt samtidigt.
Just nu så håller jag på med att sticka små sockor som jag ska använda till en adventskalender som jag hoppas ska vara klar till den 1a. Jag håller också på att sticka en stor filt i många färger, jag har igentligen bara kvar att sy ihop den.

Jag har också hittat en massa tidningar med stickbeskrivningar som jag har klippt ut, så det blir fullt upp över hela vintern.



Kommentarer
Postat av: Din Man

Vad hemtrevligt det ser ut när du sitter där och stickar.

2009-11-20 @ 13:53:21
Postat av: Sussi

En riktig hemmafru! :)

2009-11-22 @ 22:43:15
Postat av: Linda

Ja, en riktig hemma fru :D

I alle fall på deltid, varannan vecka i Kumla och varannan vecka i Arboga.



Kram!

2009-11-23 @ 09:14:14
URL: http://foradreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0