Morgonstund

I morse gjorde jag allting rätt.
Jag fick på mig kläder, satte på kaffe och gick sen på toa.
Jag la fram tidningen (månagens tihi), skivade brie och tog fram ett färdikokt ägg och några skivor kallrökt skinka.
Jag tände de tre ljusen och mitt ljus med kanderat pärondoft.
Hällde upp kaffet och det var fulländat.

Sedan satt jag bara o njöt av alltihop, det är inte ofta.
Inte ofta jag kommer ihåg att dricka kaffet till frukosten, kommer ihåg tidningen eller orkar göra en god frukost.
Allt var bara såå perfekt, mitt liv är perfekt... hehe.








Kommentarer
Postat av: Liene

sv: Vui skull eskriva det i skolan. En robinsonad är berättelse eller film som ghandlar att en människa elel rflera ska leva på sitt eget uppfinningsrike, t.ex när man hamnat på en öde ö så har man inga riktiga redska och man kan inte elda och så. Fast min vart ju inte så strikt.



Skönt att du tycker att ditt liv är perfekt:) ibalnd är det väl det.

2008-12-17 @ 22:49:26
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0