Två filmer för 99kr

När jag förut tänkte hyra filmer så fick jag istället syn på det dära bekanta: två filmer för 99kr.
Denna gången blev det "Evan almighty" och "Miss Potter".
Den första har fått väl godkänt av vänner till mig, men den hade jag faktiskt inte sett.

Den andre med Renee Zellweger hade jag aldrig hört talas om.
Den handlar om Miss Beatrix Potter som var en barnboksförfattare som levde åren 1866-1943.
Som kvinna blev alla hennes försök att skriva och ge ut böcker motarbetade av familj och samhälle.
Hon var verkligen stark som inte gav upp.

Känner ni igen "Pelle kanin"?




Nu ska jag ta och bänka mig i soffan för lite filmtajm :)

Kommentarer
Postat av: Rakel

Jag gillar verkligen "Evan", men du får resensera den andra åt mig, för den har jag inte sett.

2008-12-17 @ 14:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0