Tredje ljuset tänt

I dag tänder vi tredje ljuset i våran kära stake :)
Barnen åt frukost i lugn och ro, det kändes riktigt skönt.
När man tänder lite ljus och spelar lite musik för dem så verkar de bli lugnare.
Jag måste skaffa mig mera middagsmusik, kanske lite opera.

I eftermiddag blir det barnkalas hos en liten 2åring, ska bli kul.
Melissa som inte fick följa med sin storasyster på kalas igår är väldigt stolt nu, idag får hon också följa med.
Innan vi ska iväg så ska barnen bada och byta om, men bäst att äta maten först.

Sedan är det snart dags för barnen att gå över till Mattias och vara där några dagar.
De går härifrån i morgon och kommer tillbaka på fredag.
Va bra, då får jag nya pengar. Det blir en bra helg.

Pengarna som jag ska få i bostadsbidrag väntar med att dyka upp, A-kassan strular som vanligt.
Visst är det härligt med alla papper som används här i sverige?
Snart har posten som enda uppgift att åka fram å tillbaka mellan försäkringskassan o A-kassan.
!!! Härligt !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0