Gratis apelsindoft

Idag har jag varit och simmat igen, det är kul att komma igång!
Jag ska iväg i morgon med, på eftermiddan tänkte jag.
När jag hade simmat så gick jag till mataffären och köpte kuvert till julkorten.
Nu är alla julkorten för i år postade, det gick som på räls..

Jag kom på två till som jag ville skicka till, då jag stog i spelhörnan och skrev alla adresser på korten.
Som tur var fick jag syn på  julkort med apelsindoft som man kunde få gratis.
Jag hoppas på att de två som fick dessa och läser nu är förlåtande och förstår att även om de var av sorten gratis, så är det tanken som räknas. Jag hoppas också att apelsindoften som postverket bjöd på kommer att uppskattas och ge julglädje i era hem :)

Det är inte klokt att man aldrig sparar allas adresser i en å samma bok nu för tiden.
Varje år kollar man upp adresserna på eniro, för att konstatera att alla faktiskt inte finns med.
Då måste man ringa, smsa och efterlysa ett antal av dem och sedan fråga dem vad adressen deras är.
Då hade man ju igentligen kunnat sagt god jul i telefon, när man ändå har dem på tråden.
Men jag antar att det är tradition... hehe.


God jul säger vi nu, så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0