Waitress

Jag gillar verkligen den där filmen jag såg för någon vecka sedan.
Keri Russel som är med i den dära gamla serien "Felicity" spelar en servitris som är så söt.

Filmen handlar om servitrisen Jenna som bakar otroligt goda pajer på cafét där hon jobbar.
Jenna hålls väldigt kontrollerad av sin man som hon inte älskar, så hon sparar och lägger undan pengar för att kunna lämna honom. Men så blir hon gravid och det blir inte riktigt som hon tänkt sig.

En charmig film i 80-tals anda ifrån 2007, jag hade aldrig hört om den förut.

Gilla, gilla, gilla :)





Bilden är hämtad från:
collider.com

Kommentarer
Postat av: ROXY

aha, du menar så, men de finns på blogg.se då man loggar in, då står de mest besökta/mest aktiva osv :>

du hittar nog de.



hehe, varför ville du inte sova då?

jag var jättetrött igår, somnade så fort och sovit bort hela dagen idag, de tycker jag ej om ;(

2008-12-14 @ 12:59:07
URL: http://legoliv.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack, tack, tack för kommentarerna :) Och ja, jag undrar åxå vart vi egentligen är på väg? Jag kan väl tycka att facebook är lite överskattat. Speciellt när det kommer till kontakten med vännerna. Mer än hälften av mina vänner där, har jag inte ens kontakt med. Det är bara ett sätt att visa vilket statusumgänge man har. Ju fler vänner, desto mer poppis är man som person. Ehhh? Ska det verkligen vara så? Tåls att tänka på ;)



Hoppas att du kommer igen och besöker min blogg. Kram och tack igen!

2008-12-14 @ 21:39:42
URL: http://annalino.blogg.se/
Postat av: Anna

Mjo, jag är åxå lite med en fot på var sida om den saken. Jag har facebook mest för mina bilders skull. Fotograferar en hel del och det skryter man lite med ;)



Det där med att hitta dom bloggar som verkligen är intressanta är inte det lättaste egentligen. jag har bloggat i över ett år nu och jag älskar det! Man får nog prova sig fram och för att slippa glo i dom flera gånger om dagen för att se om dom är uppdaterade slipper man lätt genom bloglovin. Kika på bloglovin.com.



Nu är jag hemma i min lägenhet igen, men det var verkligen super med sälle av syster ;) Hoppas att du haft en trevlig helg!

2008-12-14 @ 22:18:30
URL: http://annalino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0