Ah, jag orkar inte!

Jag lyckas inte få den här dumma nya (från i höstas) skannern att fungera!
Den får ingen kontakt med datorn och det har den aldrig fått, att man ska vara så dålig på det här.
Det går att skriva ut på den, det går att kopiera, men inte skanna.
Fick support via E-mail, men den fungerade inte, datorn verkar inte förstå att jag har stoppat i installations cdn heller.
Jag får frågan hela tiden om jag vill registrera min vara på internet också, men det lyckas jag inte med, jag vet inte vad jag har för nummer eller kod? Vet inte om det ska ha något med saken att göra, varför ska jag registrera mig!?

What to do!?

Har väl mindre tålamod nu för tiden med när jag aldrig kommer överrens med A-kassa eller försäkringskassa.
Känns som att jag aldrig kommer få mina pengar. Att det ska vara så svårt att få folk att göra saker!

Argh!

Till råga på allt så gick kl i tvättstugan 5 minuter före så jag fick inte ut min tvätt fast att klockan var 14.55 och inte 15.00.
Men dagens ljus var Anders från Öbo som kom och låste upp jättesnabbt! (Jag hoppas nu han hette så, minnet du vet).



Här är min ångest illustrerad, jag tittar på mig själv genom fönstret till tvättrummet.



Hua, vad suddig jag är idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0