Julgran

Nu håller jag på och funderar över om jag ska ha gran i år eller inte?
Jag är ju ensam vuxen i år, vi blir inte hemma på julafton..
å dagarna innan jul ska jag inte ha några barn hemma, inte efteråt heller för den delan.
Vad ska jag då med en gran till?

Nej jag tror jag skippar den och köper en julskinka i stället.
Det känns lite sorgligt måsta jag i alle fall säga, men jag får vara realistisk..
Vad ska jag med en gran till nu? Jag får hoppas att nästa jul ser bättre ut.

Jag får tänka så att det blir bekvämt att slippa fixa både mat å gran i år!



Våran LILLA gran som vi fick tag i förra året, barnen nådde att klä hela granen själva.
Den blev fort tilltufsad av barnens iver :)


Kommentarer
Postat av: Kakan

SV: tack så mkt :)



Är också själv mestadels hemma men granen var ett måste ändå. satt upp den redan första advent för att kunna njuta av den länge.

2008-12-18 @ 10:00:59
URL: http://ryggbiff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0