Se det snöar!

I morse när vi vaknade var det vitt ute.
Äntligen har vi hamnat i vår vackra vita vintervärld :-D
Barnen har fått tagit ut sina pulkor tillslut och de fick posera vid våran "snöskylt".
Gabriel som inte såg ut att komma ihåg snö kom också igång efter ett tag.


Posering vid skylten: "vi älskar snö"





Snöängel med tillhörande ängel.





Gabriel och Elin samsas bra med en pulka. 





Söt-Elin





Melissa har en egen minibacke





Efter man varit ute och gjort snöänglar och åkt pulka i den härliga snön, vill man ha varm choklad och lussebullar.
Elin förklarade:  "Vet du varför jag ville gå ut idag?
                              Jo för att jag ville ha varm choklad när jag kom in igen."





Melissa är nöjd.




Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0