Vård av sjuk Elin

Idag är jag hemma med barnen, stortjejen är magsjuk.
En hemmadag med sjukt barn kan vara mysig, men också fruktansvärt lång.
Uj vad rastlösa de blir efter ett tag, vi har redan hunnit med ett antal matbråk, utvisningar och MAMMAA!!
Jag får se om jag kör iväg de små till dagis i morgon och bara har Elin hemma.
Jag frågade på dagis idag, det va okej att syskonen kom trots att syrran var sjuk.

Så på schemat idag:

Diska
Dammsuga
Torka golv
Städa
Komma på en lunch
Spela sällskapsspel
Skriva dagbok
Poesi??


-----------------------------------------------------

Jag hittade bilder på knattarna från förra våren, i januari.
Här var de riktigt sjuka och hemma i influensan, det var en lugn dag.


När man är riktigt sjuk så får man ligga i mammas säng



Om man inte hinner däcka i soffan först förståss.


-------------------------------------------------


Ikväll kommer Stefan hem igen, vi får se om han går till träningen eller hur det blir.
Ibland blir det kort tid för träning, men han gillar det ju, så jag hoppas han kommer iväg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0