Min tatuering

Jag har så svårt för att komma fram till hur min tatuering ska se ut, snart är det bara en månad kvar tills den ska sitta där.
Det ska bli så skönt när det är gjort, jag har ju tänkt skaffa den sedan jag var 15år.

Nu vet jag i alle fall att det ska bli på vänstra överarmen.
Den ska innehålla tre roser och ev. ett band.
Jag funderar på ett par vingar ovanför, men jag väntar nog med det.
Den 30e januari kl 12 blir det av i alle fall, jag kommer att bli nöjd :)
Han som ska göra den är duktig på att teckna!

Nu försöker jag också komma igång med målandet, känner mig lite trög påt.
Det är liksom lite trögt med det mesta nu, undrar om det är så när man är arbetslös?
Jag har ju gått hemma mycket sista 6 åren, mammaledig och arbetslös om varandra..
Men jag har ju som oftast haft barnen hemma, så jag har inte tänkt på det så mycket.
Jag har mycket grejer att göra och hitta på även nu, ändå längtar jag till att jobba.

Tyvärr är det där med att söka jobben det svåraste och tråkigaste som finns.
Jag var en sväng till arbetsförmedlingen idag och talade med handläggaren, hon var en förvånansvärt empatisk person!
I morgon ska jag ge mig iväg tidigt och simma, innan jag hinner ångra mig.




En "chicago pease rose"


Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0