Dagen i korthet

Dagen har varit trevlig, trevlig för att jag fått mycket gjort och spenderat eftermiddagen med vännen Bitte och barnen med kalendrar, ljus och pyssel.

Dagen började med att jag gjorde personliga brevet klart och sedan gick till arbetsförmedlingen som jag berättade om förut.
På arbetsförmedlingen plockade vi med texterna jag skrivit och disskuterade min framtid och vad den eventuellt ska innehålla. Arbetsförmedlaren eller jobbcoachen som jag har är faktiskt vettig och verkar väldigt smart, vilket känns bra. Men nu ska vi avvakta och se vad det blir av projektet som Peab ska hålla i med Kumla kommun och hoppas på att jag blir med.

Sedan gick jag på banken och skaffade mig en ny bankdosa så att jag kan fortsätta betala räkningar som man ju måste har jag hört. Jag fick en liten dosa i en ny stil mot den jag redan hade, så pluttig och så fiin :)




Något annat nytt som dykte upp idag var min fina nya telefon som jag är jättenöjd med.
Knappsatsen är så fin med tydliga runda mjuka knappar som är lätta att använda, detta är viktigt för mig. Jag ska testa att ta kort med den med så får vi se hur bilderna blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0