Lång tid

Mycket har hänt.
Jag är glad.

Jag har träffat Jörgen.
Tisdagen den 27e januari skickade jag ett meddelande till honom på sidan som vi träffades.
Den 29e började vi prata på msn.
Söndagen den 1a februari träffades vi för första gången och åt god mat på coco thai.

Då han också har barn så tog vi det lugnt och träffades inte på en vecka när vi hade barnen hemma båda två.
Förra söndagen träffades vi för andra gången och sedan dess har vi sovit ihop varje natt.
Allt känns otroligt underbart och obeskrivligt bra.

Nu har han fått Mycket Väl Godkänt av mina småknattar också, det känns jättebra.

Ikväll ska jag följa med Jörgen å hans döttrar på skridskoskola, det ska bli spännande.





Bild på barnen lördagen den 7e, de är inte så vana att vara uppe sent :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

GRATTIS för din lycka !! Önskar dej all lycka i värden ....kram

2009-02-18 @ 11:53:32
Postat av: Katarina

grattis gumman. Lycka till med allt.

Vi hörs och syns så kan barnen leka

2009-02-20 @ 19:57:49
URL: http://snobbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0