Längtar

Så var vi i mitten av en ny vecka igen.
Barnen har hunnit fått magsjuka och sedan blivit av med den.
De fick den i helgen när de var hos sin farmor och jag var hos Jörgen å gänget.
Har jag tur så har jag missat den denna gången, det hoppas jag på.

På fredag ska jag förhoppningsvis åka upp till stockholm och träffa Jörgen där.
Skulle vara en fin liten minisemester för oss två.
Han jobbar borta hela veckan nu, så jag har gott om tid att sakna honom,
Vi sov tillsammans i mera än två veckor i sträck sedan vi träffats för andra gången, så nu känns det tomt.

Nästa vecka ska våra minsta barn få träffa varandra, mina tre och hans två tjejer som är 4 och 6,5år.
När jag berättade om tjejerna för mina barn så fattade Melissa tycke för dem på en gång, redan på lunchen dagen efter så grät Melissa för att hon inte fått träffat dem ännu.
Hon är verkligen full av känslor den lilla damen.

Nu vill jag bara komma till fredag, sedan blir allt bra.. en dag i taget,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0