En dag med sol

Ny morgon.

Barnen vaknade för en liten stund sedan, men Gabriel fick jag väcka idag.
Vi ska iväg om en timma och fortsätta inskolningen på dagis.
Kl 9.30-12 ska de vara där idag, de trivs bra på nya dagis och fritids.

Mendans barnen är där ska jag få min dom på gmla lägenheten, den ska besiktas.
Jag är berädd på att få betala en del, men jag vill inte det.
Barnen har ju ritat på väggarna i alla rum och jag fick omtapetserat 2006.

Det är fint väder för andra dagen i rad och vi ska åka och kolla på blommor till balkongen i eftermiddag, en inflyttningspresent. Det kommer att bli jättefint på våran lilla balkong.
Lägenheten börjqar komma i ordning och det är fritt fram för att komma på besök nu, välkomna!



Blommor på en tomt vid Hampetorp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0