Flyttat

Nu så är flytten färdig och jag o barnen ägnar ännu en dag i Kumla.
Två kartonger har jag kvar att packa upp, tre Ikea kassar har jag kvar att hitta plats för.
Det känns bra att allt är å pass klart här,  men städningen av gamla lägenheten har jag kvar.
I morgon ska jag och mamma mötas upp o börja städa, flyttstäd är verkligen inte kul.

Idag är det söndag, vi har en lugn förmiddag jag och barnen.
Pippi Långstrump är på rymmen på tv, nu går hon på lina.
Snart ska vi samla ihop oss och gå ut på gården, det är stundtals sol ute bland de gråa molnen.
Hoppas att vi möter några fler barn där ute, vore kul.
I eftermiddag får vi besök, vi ska visa upp lägenheten för några vänner så vi blir hemma hela dagen.

I allt flyttande tycks jag blivit av med mitt röstkort, det var förbryllande.
Vet inte vart det kan ha blivit av, trodde jag lagt det ibland räkningarna.. nu får jag lite ångest över detta.

Ja då blir det en söndag på sofflocket för min del :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0