Lite vardag

Så har det varit midsommar och dagarna fortsätter att komma o gå.
Hela tiden händer det nya saker och jag hoppas att det så småningom kommer att lugna ner sig så att jag o barnen kan få lite lugn o ro.
Det är 4 veckor sedan jag fick nycklarna till den här lägenheten och drygt 3 sedan jag flyttade in.
Barnen har varit mycket hos sin pappa på sista tiden, men den här veckan blir de hos mig.

Inskolningen på nya dagis är nu klar och snart får de gå på dagis fulla dagar igen.
Jag tänkte över sommaren ta ledigt en eller att par dagar i veckan isället för sammanhängande ledighet.
Jag har ju ingen betald semester i år eftersom jag började jobba i april.

Nu har jag ingenting planerat för sommaren, tanken var ju att jag skulle åka iväg över några dagar på festival.. men det blir inte alltid som man tänkt sig. Nu försöker jag bli av med ett par biljetter till Arvika festivalen 2-4 juli.
Önskar att jag hade någon att planera en resa med, skulle verkligen behöva komma bort nu.

Men i september ska jag åka båt :D


Blommorna på balkongen som jag fick i inflyttningspresent av mor min :)


Kommentarer
Postat av: Mandy

Roligt att du har börjat blogga igen =) kramar!

2009-06-23 @ 22:03:25
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0