Tänka gran

Ok... så ska jag ha gran eller inte?

Tänk om jag skaffar gran, klär den och sedan bara gårter när jag ser den?
Man vet ju aldrig, jag gråter för allt numera.
Granar väcker så mycket minnen... hehe
Ja, jag skrattar åt eländet, gör det ni med.

Sedan kan ni väl hjälpa mig bestämma, ska jag köpa gran?
Finns det i sånt fall någon gran som luktar mera än de andra? Jag vill att den ska lukta, så att jag får lite nytta av den.
Om ni övertalar mig att skaffa gran, då är det väl inte mer än rätt att ni kommer hem till mig å äter lussebulle å dricker glögg sen va?

Kram kram!!



Kommentarer
Postat av: Liene

sv: jag tror inte att livet blir perfekt ändå, men om man ser på ala saker som är bra med den, då glömmer man bort de dåliga och komme röver dem lättare för man vet att det finns bra saker.

Så gulligt när du sa att du skulle läsa i min blogg:D



KLart du ska köpa en gran, det är det viktigaste av allt julpynt:D

Men jag får nöja mig med en plastgran, ingen härlig doft.

2008-12-18 @ 21:36:17
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Kakan

SV: haha... jodå. han slickade iaf på pepparkakan :P



Du får lukta på granen innan du köper den. tycker absolut att du ska ha gran. även om du kommer gråta över den.

2008-12-19 @ 14:03:10
URL: http://ryggbiff.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: Vad bra att det fubnkade:D men se till att hålal upp det positiva, kan va svårt.



2008-12-20 @ 10:30:40
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0