Göteborg, mitt andra hem

Veckan i göteborg(med omnejd) hamnar nu längre o längre bort i tiden för varje sekund.

Sex nätter och sju dagar av lycka, tack för dem.
Så i fredags var jag ute och svängde mig om, jag ägde ;)
Helhärlig kväll hade jag trots bitvis hetsk stämning som jag aldrig begrep mig på.
Jag älskar verkligen att bara dansa o dansa utan avbrott, men en o annan paus var nödvändig från det tjocka dansgolvet.


Ibland behöver man komma ifrån och släppa allt... det har jag gjort.
Synd bara att man ska komma hem och landa hårt mitt i detta eviga trassel med försäkringskassan, suck.
Nu måste jag bara få mitt livs alla kuggar att snurra vidare åt rätt håll, så hoppas jag att de kan dra sig själva ett tag sedan.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Håller tummarna för att kuggarna ska flyta på nu, men jag veeeeet!!! Skit att vara beroende av F-kassan eller A-kassan i dessa tider!! KRAM

2009-01-28 @ 19:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0