Julaftonsmorgonen

Jag hittade lite bilder i min kamera.
De här är tagna på julaftonsmorgonen 2008.
Gabriel vaknade på ett strålande humör och dukade frukost åt oss alla.
Han slängde fram bröd å köttbullar åt oss alla och medans jag tände ljusen,
nappade han åt sig en liten sax och klippde hål på köttbullepaketet.
Så! utbrast han och tryckte ner en liten kniv åt dem att skära med.



Gabriel är sprängfylld av koncentration medans Melissa har hamnat i grodtrans.
En riktig julaftonsnakisfrukost.
Mys mys.





Jag tror att Elin kan ha kommit upp lite för fort, ser trött ut :)
Melissa strålar.





Gabriel fixar allt och elin kallar honom för "fixar Gabriel".
Han kan inte bestämma sig för om han ska bre mackan eller skära köttbullarna först.
Själv har jag inte hunnit satt mig än.





Ljusen är tända och vi har snö på julaftonsmorgonen, kan det bli bättre?
Snön kom över natten.





Ingen behöver ha någon röra hemma med en Gabriel i huset.
Han diskar och torkar bänken medans jag förbereder en omelett.





Stolt över sitt verk :)




Ja så såg det ut 2008-12-24

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilken mysig julaftonsmorgon ni hade!!

2009-01-06 @ 15:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0