Semester bland stjärnor

I morgon så lämnar jag barnen på skola och dagis, sedan drar jag.

Jag ska iväg på en veckas semester, hälsar på vänner och familj.
Det ska bli så roligt, för alla jag ska träffa är riktigt bra vänner.
Det ska bli bio, mys och fest och jag försöker lämna hjärnan hemma.

I morgon ska jag träffa syster Lisa och hennes söta familj, hennes grabbar :)
Tisdag: kaffe och sovplats hos min vän Christina som numera bor i Vara å inte Göteborg.
Onsdag: då åker jag igenom Göteborg och stannar över natten i Kollered där min söta vän Nancy bor.
Torsdag: jag åker tillbaka till Göteborg å träffar min gamla sambo och vapendragare Camilla :)
Fredag: det fest med supervännen Sofia.
Lördag: det blir mingel bland goa vänner och jag kan hoppas på en riktig filmkväll?
Söndag: jag tackar alla mina härliga å riktiga vänner för en toppenvecka och åker hem...

Ja detta ska bli fantastiskt och jag hoppas att jag kommer tillbaka som en ny människa.
Det som är tråkigt är att jag inte kan ta dem alla med mig hem igen.

Ha det fint tills nästa gång!


 

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det låter ju riktigt mysigt det där!! Hoppas du får en supervecka och hinner ladda dina batterier ordentligt. Ska tänka på dig!! KRAM

2009-01-19 @ 21:46:40
Postat av: Lotta

Hejsan !! Jag hoppas att du kommer hem som en ny kvinna och att du får trevlig på alla dina ställen du skall åka till ...Mega kram Hälsa barna om du kommer ihåg mej ..

2009-01-20 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0