Detta har hänt :)

Nu sitter jag hos Camilla på mitt kära gamla Hisingen.
Har lägenheten för mig själv en stund då ägarinnan har tagit sig på något slags möte.

Två nätter borta och en massa härliga timmar förbrukade.
En natt hos min fina syster Lisa, i sällskap av henne och hennes son Anton som snart är två månader.
Så i måndags kväll gick vi på bion i Herrljunga som visar så mycket som en film i taget.

Filmen som vi fick nöjet att se heter "Australia" med bl.a Nicole Kidman i rollistan.
Filmen var tre timmar lång och vi sa både Lisa och jag att det var en bombastisk film.
Den var väldigt annorlunda, har aldrig sett något liknande.
Drama, fars och krigsfilm i ett, jag har ingen aning om vi skrattade på rätt ställe och om vi grät för att filmen var gripande eller om det var för att vi båda är i en känslig period i livet.

Igår kväll efter en fin dag i Herrljunga med kaffestund på ett fik och en massa god mat så åkte jag vidare till Vara.
Jag hade mina funderingar över vägen till min kompis Christina och mobilen tappade sin täckning.
Som tur var fick jag tag i en gentleman i grannskapet som engagerade sig i mitt rätthittande så det slutade lyckligt.

Hos Christina drack jag en massa kaffe och sedan fick vi ägna kvällen i hennes rum som hon bor i tillfälligt.
Då både Christina och jag har hjärnor som går på högvarv så blev det en del att prata om, men mest bara en sak igentligen... ni känner mig :)

Christina har hittat ett fint gult lagom stort hur i samma trakt som hennes söners far så allting ser ju bra ut.
Ett väldigt fint hus var det, jag fick se bilder. Det var runt 130 kvm stort och har en stor fin tomt med några delar berg, drömkåken?

Så idag på morgonen hamnade jag här för några timmar.
Jag testar monopol på playstation, jag fattar inye mycket.

Vid kl 15 hämtar jag Nancy efter jobbet så åker vi hem till henne, där jag stannar över natten.
Återvänder till Camilla i morgon.

Nu ska jag försöka få tag i min tatuerare, vill ju disskutera mitt motiv.
Den 30 januari kl 12.00 ska jag äntligen få min tatuering!
 

Kommentarer
Postat av: Mandy

Hej gullet!



Va roligt att du hörde av dig. jag har jobbat i två dagar..blir jobb även imorgon. Skolankänns väl så där..lite onödigt att vara tillbaka men ändå roligt på något sätt.. Hoppas du har det roligt



kram

2009-01-21 @ 18:42:21
URL: http://mizzmandy.blogg.se/
Postat av: Sussi

Låter precis så där mysigt som man ska ha när man har tid för sig själv med sina vänner. Njut av tillfället!! KRAM

2009-01-21 @ 20:20:50
Postat av: Katarina

ojoj så du ska tatuera dig lite du. Var ska den sitta?

2009-01-24 @ 13:32:06
URL: http://snobbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0