Fönsterputs

Igår var jag på arbetsintervju för ett jobb som fönsterputsare, det kändes jättebra.
Nästa torsdag får jag följa med och putsa fönster igen, tog med mig en liten utrustning hem så jag kunde öva mig tills dess. Här ska putsa fönster.
Om det fortfarande fungerar lika bra nästa vecka så ska jag få gå som lärling ett tag, sedan får vi se.
Det är ju inte illa om man får ett jobb i dessa tider.

Igår kväll kom syster Lisa över till mamma på besök, så vi passade på och åkte dit för att träffa henne.
Vi såg på antikrundan och åt glass.
Lilla sonen Anton är över 3 månader nu, vad stor han börjar bli.

Jag fick också passa på att smita ifrån en stund och hälsa på söta Jörgen.
Vi var ifrån varandra från måndag till torsdag kväll, det är inte lätt.
I morgon ska jag få träffa honom igen, då ska också barnen vara med.
Vi ska titta på melodifestivelen, sedan stannar vi över natten... mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0