Jag vet inte

Jag har funderat o funderat på kvällen, vet inte vad jag kommer fram till.
Jag vet inte om jag kan ta jobb som fönsterputsare om jag får det.
Jag vet inte om det är möjligt för mig med arbetstiden kl5.00-13.00, jzag borde kanske insett det innan?
Jag vet inte hellar vasom händer om barnen blir sjuka någon dag, arbetsgivaren frågade vem som var hemma med barnen om det var så. Jag vet inte om man kan vara hemma från ett sånt här jobb. Man har kunder som man har personligt ansvar för på något vis. Jag får ta upp alla mina funderingar i morgon när vi ses så får vi se vad vi tycker, om det är lämpligt.

Vad svårt det är, jag vill ju så gärna jobba.
Det är så få jobb som fungerar med dagistiderna.

Tittat efter lägenhet i kumla ett par dagar, det verkar inte vara helt omöjligt.
Det kommer in nya varje dag och det är inte så höga poäng som gäller heller.
Ska höra efter hur lång tid det kan ta att bli av med den lägenhet jag har också, när det blir aktuellt.

Nu ska jag se om jag kan hitta på något att fördriva den här kvällen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0