Jobb på gång redan?

Jag ringde för att kolla upp ett jobb och berätta lite om mig själv.
Det verkade som att jag passar perfekt för det och jag skulle ringa igen kl 8.00 i morgon för att bestämma en tid för att träffas.

Nu ska jag bara försöka skicka iväg en ansökan också, så de har något att gå på,
Det värsta är bara att jobbet börjar kl 5.00 på morgonen och man har barn att ta hand om, men det kommer att lösa sig.
Jag slutar ju i gengäld kl 13.00 och barnen får komma hem tidigt på dagen.

Håll nu tummarna för mig i morgon, jag berättar mera om jobbet senare.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad skoj atty du har någe att göra nu på dagarna du med. Hoppas du får fortsätta där sen med.



Synd med tiderna bara.

2009-03-09 @ 06:31:10
URL: http://snobbis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0