Om två månader

I morgon är det två veckor sedan jag var på intervju för fönsterputsarjobbet.
Nu har jag mest provat på att sälja fönsterputs till butiker, jag har inte putsat mycket.
Jag har tagit putsen runt dörrpartier å sånt som är lättare, men jag måste lära mig att putsa högt upp med den långa pinnen.

Nu längtar jag ett par månader framåt i tiden så att jag kommer in i jobbet ordentligt och kanske får lite mera lön med.
Om två månader hoppas jag också att jag fått tag i en ny lägenhet så att jag kan säga upp den jag har och ställa barnen i dagiskö till hösten.
Om två månader är det maj och snart sommar :D

Jag slutade lite tidigare än jag trodde i dag så jag stallde ifrån mig bilen och hämtade barnen gåendes istället.
Det går väldigt långsamt för oss, men när alla var samlade så hade vi inte bråttom längre.
Det blev lite fina vårbilder tagna, hoppas ni haft en lika fin dag som jag... i alle fall till det stora hela bra :D
Kram!


 


Melissa har smakat på naturen

Kommentarer
Postat av: Mandy

Oj ska du flytta?? Vart då?



kram

2009-03-22 @ 20:07:16
URL: http://mizzmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0