Kalasbak

Igår bakade vi kakor till våran pojkes kalas som han ska ha ikväll.
Gabriel fyllde ju 4år i fredags då han var hos sin far, nu vill det komma fler gratulanter.



Älsklingen visar sina muskler med hårt arbete :)



Hackad choklad som ska ner i degen



Strassburgar kakor? Vi hade ingen sprits







Havrekakor med chokladbitar är på väg här



Testar att doppa kakorna i vit choklad, vi får se om det "gillas"

Vad tycker ni om ljusstaken i bakgrunden? Två rosa och två röda ljus, helt nytt.

Idag gjorde jag också en chokladtårta till kalaset som vi ska äta med grädde.
Jag kom hem till kumla och försökte få lite adventsfint även här, igår pyntade vi i Arboga.
Några stjärnor i fönstren och några tomtar här och var har redan smoitit fram, vi kommer inte att vara här så mycket i december så jag vill börja i tid.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Gudars vad gott det ser ut!!! Ärvt din mors handlag när det gäller kakbak??!! :)

2009-11-30 @ 17:41:26
Postat av: ida

Tack så jätte mycket för din fina kommentar på min blogg, blev superglad över den! tack tack tack!

Hoppas allt är bra :)

2009-11-30 @ 21:30:43
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: Linda

Va kul att det ser gott ut, tack. Hoppas på att det finns något kvar då du kommer förbi :)



Ja Ida, det var roligt att kika in på din blogg med :D Allt är bara bra här, skön dag med lite lugn och ro och julkalendrar med barnen.



Ha det så fint, kram

2009-12-01 @ 18:33:11
URL: http://foradreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0