T707

Jag sitter och funderar på att byta ut min telefon.
Mitt abonnemang går tydligen ut i januari och jag kan få uten ny nu.
Den jag har är en W910 och jag tycker den är kass, igentligen kommer jag bara med fakta.
Flera har haft samma problem som jag, en till i alle fall :P

När jag ringer till folk och de inte svarar så kan jag inte lägga på, telefonen reagerar helt enkelt inte på knapptryckningar särskillt bra. Likadant om man klicka fel nummer och sedan luren, det går inte att avbryta för telefonen vill så gärna ringa upp ändå.
Iblnd blir telefonen lite slö och lyser bara med ett svagt grått sken, detta ska tydligen vara något slags sparläge men påminner mera om en telefonkoma.
Då måsta man trycka på alla befintliga knappar ett antal gånger och skaka den innan den spottar fram att det är dags att trycka in pinkoden. Sedan, för att min telefon tror att den är en superavanserad dator så tar det ca en kvart innan den är återställd och klar att ringa på.



Min nuvarande telefon W910 är helt enkelt supertrist, tar heller inte några bra bilder och den är mycket ömtålig och numera ful... så e de.

Jaha, så då ska jag altså byta telefonen nu, jag hoppas att jag gör ett bra val.
Den som jag har tittat på heter T707 och är en vikbar telefon, jag hade en gång en telefon med vik och jag saknar det, vet inte varför jag gick ifrån det.

Är det någon som har en sådan telefon som har några synpunkter?
Finns det några problem med den som du vet om?
Jag skulle få den hemskickad inom en vecka och jag har 14 dagars ångerrätt.

T707
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0