Tillägg aktiverade??

Sådär..

Jag vet inte om jag lyckades att helt få bort inaktiveringen, men för tillfället är problemet löst.
Jag försökte först att starta om datorn, men det hjäkpte inte.
Sedan startade jag om Internet Explorer, då försvann det gula fältet och SvtPlay går att använda.
Det känns bra att det fungerar igen, idag är det ju tredje hela dagen som jag är hemma med Melissa denna veckan, så man blir lite rastlös när saker inte fungerar som de ska.

Igår så trodde jag att Melissa var frisk igen, hon var ju dålig öch spydde på dagis i måndags, så jag fick hämta hem henne. Sedan dess har hon inte varit dålig något mera, men innan hon lade sig igår (onsdag) så var det dags igen, lilla gumman ropade ifrån badrummet att  hon hade spytt. Hon hade sett lite hängig ut och var på väg att lägga sig i sängen frivilligt, vilket är ytterst ovanligt för henne.
Idag har jag barnen hemma alla tre, lika bra med smittrisken och eftersom det ändå är lov i morgon.
Det är så tråkigt med magsjukor då man ju inte vet när de är över eller vem som ska bli dålig nästa gång, jag hoppas verkligen att den inte behöver börja om igen utan att den kan vara färdig nu.
Nyss så blev Melissa ledsen för hon hade tjatat för att få spela tv-spel, sedan märkte hon att hon var för trött för att kunna splela. Lilla Melissa, nu är hon verkligen sjuk :(





Ett sådant här spel har barnen.
Det är "gammalt", ifrån 2007 men mycket populärt här hemma fortfarande.
Förra veckan fick Melissa till ett nytt spel i present, "Lilla sjöjungfrun" så nu går konsollen varm när de inte får komma hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0