Kreativa

Nu sitter jag inne på youtube och tittar på Timo Räisänen och tänker på att jag hade kunnat gått en annan väg i mitt liv. Om jag hade trott på mig själv från början så hade jag kunnat använda min kreativitet och gjort något.
Det är underbar hur folk faktiskt har gjort det och lyckats här i livet, som Timo och min favorit Frida Hyvönen som är så fantastisk med sitt piano.
Funderingar över vad folk ska tycka om deras musik, eller om man kan leva på den stoppade dem inte.
Nu önskar jag att jag kunde komma igång med lite "skapande" så här på sommaren, skriva eller måla är så fantastiskt när man kommer igång.

Kolla in Frida Hyvönen på youtube--> I Drive My Friend




Bild från timoraisanen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0