De nya bågarna

Kommer att vara Elins inom ett par veckor.



Hon valde ett par jättesöta i rosa med körsbär på sidorna.


Sedan vill jag påpeka att jag ser att trots att jag sällan skriver på den här bloggen så finns här fortfarande en del besökare som smyger omkring. Det förvånar mig lite eftersom det var så väldigt länge sedan jag fick någon kommentar på mina inlägg.
När man besöker en blogg, vad vill man då läsa? 

En sak som ni kan få prova på är att gå in på min nya blogg som snart är en vecka gammal.
Den nya bloggen ska till största delen handla om konst och måleri, men även en del övrigt, så välkommen och tag gärna med någon kommentar om vad du tycker.

Blogg

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0