God mat och en fin present

En vän kom över med mat, god mat i papperslådor.
Mat ifrån en restaurang i Eskilstuna som jag inte minns namnet på.
Vi åt kyckling, biff och vårrullar med smak av apelsin, lime och chili med mera.



Efter maten så fick vi varsitt visdomsord i en lyckokaka. Kakan berättade för mig att hemlighetan med att komma dit man vill är att sätta igång och Stefans kaka berättade för honom att han skulle tillåta sig vara spontan.

Så hade vi en mycket trevlig kväll med god mat och likaså var sällskapet.
Till den så kallade "lyckokakan" drack vi te och jag passade på att använda min fina present som jag också fått, en tuskos liten tekanna med teboll på.

Så fin present och passande så sa vår vän Hannas kaka att även en liten present var en present.




Efter mat och dryck gick vi förbi hönshuset så att vi fick visa upp de små fjädertofsarna, sedan sa vi god kväll och på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0